Росбанк дебетовая карта «Сверхкарта+» [cards][sale] Росбанк дебетовая карта «Сверхкарта+: расходы приносят доходы» [cards][sale]

twenty one pilots: Jumpsuit [Live from the American Music Awards]


COMMENTS: 100

  • Gravy Chunks

    Someone most of been afraid of Tyler's scream because they turned him down way too much

  • k sen

    best bass & drums sound EVER

  • Jikook Fanatic

    Tyler and Josh did so amazing with this performance and it honestly looks LIT and I know if more Clique’s were there then the audience would have more energy. The AMA audience kinda looked confused and generally didn’t really enjoy it because they don’t fully understand the music that TØP was trying to express. I know the Bandito Tour is much more exciting and energetic than the audience at this performance

  • Josué Araoz

    Please, I'm on my knees, please, come to Peru!!! I need you, please, Tyler and Josh, please

  • Master Blaster25

    Audience: What is happening here? I do not listen to real music Clique: *YAAAAAAAAAAAASSS*

  • Autumn Marsden

    I remember watching this on tv with my mom and her laughing at me because I had tears streaming down my face. Good memories 👍❤

  • Boe Boe

    3:10 Audience: ahh so calm and sweet :) Clique: ØHHH WAIT FØR IT >:) Tyler: jumpsuit..jumpsuit cover MEEEAAAAHHAHAHAH Audience: omg!! Was that supposed to happen? Wtf?! Clique: ØMFG YAASS LØUDERRR!!!

  • Raquel loves

    I feel like only 50 people actually got what was going on.

  • Blue McDaniel

    I never thought Tyler and Josh could TOP (lol) the bridge from Holding on to You, but Jumpsuits Bridge may have just done that. That bridge is pretty much perfect. 1:50-3:09

  • demarco

    for y’all worried about the crowd, trust me i’m sure they were loud as fuck, but on official channels, they emphasize the vocals so you can really hear them.

  • Sabrina Henry

    voice is so beautiful and still incredible amount of passion

  • bandito

    what is happening i tought this was like 3 months ago but it was last month????????

  • Killjoy Taylor

    I feel bad for Tyler the sound was horrible you could barley here them, and so many people were confused because it’s hard to understand the lyrics if you arnt following the story line and it’s hard to know what he’s talking about unless you understand the metaphors

  • kelly littlefield

    21 pilots changed my life by their songs because I was always being bullied by different people all the time and their songs helped me through those rough times

  • Ali Ali

    The technicians need to be fired

  • Rose Pérez

    if he knows that nobody will understand the lyrics so he will sing it there? discriminates against those who are not true fans as some say

  • Allie 88

    Literally the only part of the AMAS I enjoyed this year

  • Jae Lo

    Freemasons/illuminati/Bishops clearly in charge of the stage mics...keeping TØP truth from the masses. Nobody in the audience knew the words... ya.

  • American Idiot

    Just me all alone would be a better audience than this. Everyone was so confused and I was getting annoyed.

  • SCarEd yEt?

    The vocals sound like the misic video on The Banditø Tøur.....

  • lily

    bandito audiences are better😌

  • loganf330

    and like this album is for the clique, by the clique. normies be out here like🤪🤪🤪🤪

  • loganf330

    this audience has no idea wtf this means lmaooo

  • luzirene R.C

    Whoever did the sound mixing and shit did them dirty Tyler’s bass was barely heard and there were times where the drums were just too loud they did an amazing job but whoever was in charge of the sound just didn’t do it well

  • Maggy Casillas

    omg!! me encanta su banda, y sobre todo, SUS CANCIONES!!!!!!😍

  • Buck Stevenson

    “Ohh wait are those the guys who did stressed out” -the crowd

  • RagingViper

    Live sounds 1000x much different than the original

  • Vigil_main _

    I love how even the audience from the show I went to in Boise Idaho still had 10 times the energy of this crowd

  • RealJayden

    2:33 that is the best save from screwing up the lyrics i have ever seen

  • L'rie M

    Somebody just didn’t steal the car radio they burned the car.

  • Firulais

    YON SU YON SU COVE MEEEE NOOOOOOOOOO❤💕

  • Allie 88

    Anyone else kind of sad that josh shaved his head?! 😕

  • JoshIsMyFren

    Damnit the crowd needs to be hyped more, the Clique are gonna kill it on the tour!

  • Tyler Joseph

    his throat when screaming Geez lay off the screaming bruh ur voice is dying

  • Eros Eros

    The way that ty and josh just got of the stage so quickly just breaks my heart....they didn't enjoy it...even ty scream at the end was so forced if you noticed and fake....he did not enjoy it in my opinion

  • karlstein

    Not all people in AMA understand this masterpiece.

  • Robert Carranza

    i like rythms...but i have no idea what is being said.....NOTHING. Is the point. True artists! LMFAO

  • Anonymously Unknown

    I saw them live on Tuesday, jumpsuit sounds a lot louder than this, and that bass guitar riff is even more badass live, :) ||-//

  • carrie

    our son and tyler did very well and the audience was crap

  • Cathleen AZ

    I LOVE THESE GUYS SO MUCH I WAS CRYING AND THEN SCREAMING THE LYRICS

  • Brandon Piel

    This video has been posted for 8 days and it's got 1 mil views , nice

  • Bradley J

    who claps to the beat? like... do people not know how to act at a concert?

  • Jacki

    I was at the bandit tour and before we left I grabbed a handful of petals and I told my mom that I will get buried with them

  • Obsessed TØP Fan girl

    Some people at concerts don't sing the same way as they do on the record but Tyler sings the same way as the record that is amazing! Some people at concerts only sing and it's boring you guys don't do that. You guys put on an amazing show! I HAVE NEVER SEEN A BAND PERFORM SO AMAZING! Spectacular job guys 👍🏼

  • darkbeettle

    im so fucking angry i can't see them tonight. im furiously sobbing

  • dandadadan

    what a shitty mixing/sound engineering staff

  • ll-//

    1:49 *crowd cheers and claps* Tyler: woHO tHe soNGs noT ovErrrrRrRrrRrrrRrrr

  • Ki
    Ki  

    1:31 🌛🌜

  • Keyboard QWERTY

    Maybe just me but I’m pretty sure the audience weren’t real fans.